tisdag

goddag. varit hemma från skolan idag. alltså, det här känns inte alltför bra, men jag har verkligen inte tillräckligt med motivation för att tvinga iväg mej själv när jag mår dåligt och har migrän. jag vet att jag borde, men jag kan inte. vet dock inte varför riktigt. maybe I´m back on scratch?

aja, idag har jag inte gjort mycket alls, mest tittat på tv. har tittat på MASSA djur- program. så himla underbart. känner bara mer och mer att jag vill jobba med djur när jag blir äldre. inte typ veterinär, men att hjälpa skadade, kanske hemlösa djur. lite typ djurens ö, kanske? typ i den stilen. menmen, det är ju sånt som framtiden får utvisa. okej, bara genom att jag skrev så kanske visar att jag ändå kommit en bit på väg till att må bättre, right? ojoj, för några månader sen hade jag fått panik för att jag inte visste.. typ :b

ikväll är det pojkerfejs som gäller och efter det desperate housewives :) förhoppningsvis kan jag få mamma att göra en fruktdrink och komma och göra mej sällskap framför tv:n. hoppashopppas.

nej, om man kanske ska ta och vara lite nyttig iaf och gå och städa sitt rum? hmm.. jo, så får det bli. ha det bra. hejsvejs i lingonskogen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback