skola?

godmorgon gott folk!
inatt har jag sovit hos mamma, för vikke kanske skulle sova i min säng. tycker faktiskt om att sova bredvid dej, mamma :)

idag bär det av till skolan igen :b vill inte, vill inte, vill inte! menmen, det är väl sånt som måste göras. det är väl bara att bita ihop, I guess. har so- redovisning idag också. känns inte alltför bra, är hur jävla nervös som helst, så jag får väl se hur det går med det :b

vet inte varför, men det känns som att jag är på jävligt bra humör idag :) hoppas att det kan förbli så också. nej, nu ska jag gå och ta mej en sista titt i spegeln ;b pusshej.

lev livet, innan det är försent.

Kommentarer
Postat av: mormor

vad trevligt du har haft det då,jag själv har lite ont ryggen min lilla r drar en del när hon är kopplad men i dag ska jag putsa fönster eftersom vi har tapetserat om i gästrummet
kramar

2007-02-26 @ 09:53:25
Postat av: mormor

hej igen,sportlovet slut och inte en ända gång har vi spelat kort vi tar igen det på söndagkväll och tvingar maria vara med.

mera kramar från mormor.

2007-02-26 @ 15:12:25
Postat av: mormor

hej igen,sportlovet slut och inte en ända gång har vi spelat kort vi tar igen det på söndagkväll och tvingar maria vara med.

mera kramar från mormor.

2007-02-26 @ 15:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback