onsdag

hallojsan. blev visst hemma idag också. inte bra alls. men nu har jag iaf lovat både mej själv och mamma att jag ska gå till skolan imorrn, och därmed basta. så enkelt är det.

nu har vi äntligen bestämt oss för vilket kakel vi ska ha i badrummet, och jag är säker på att det blir kanonläckert. asaballabra, blir det :) men det blir nog jobbigt att duscha nere i några veckor. men det är iaf bättre än att behöva gå in till grannen, som vissa andra får. haha. man ska alltid se det positivt, remember?

nej, nu ska jag faktiskt gå och göra nånting annat. kanske få tyst på mina jävla hundar som bara skäller hela tiden? ååh, jag blir så trött. menmen.. jag vet inte hur man klipper av stämbanden på en hund, så jag får väl helt enkelt stå ut. nej, vad hemsk jag är. haha. såklart jag tycker om mina små, fina odjur ;b


händer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback