muppdag..

smack that- all on the floor, smack that- give me some more..

japp, det är det som kommer ur mina högtalare såhär när jag precis kommit hem från johan och linköping. jag har verkligen haft en jättekanonbra helg. jag och johan har haft superjävlamys, och jag och birgitta har varit jätteduktiga och varit ute och gått :)

idag  gick vi upp tidigt för att åka in till linköping för att johan skulle skriva upp. vi höll på att frysa ihjäl och när vi äntligen kommit fram och väntat där i typ en kvart visar det sig att han ska skriva upp imorrn. aja, det var ju bara och bita ihop, men arga gick vi ut till busshållsplatsen igen.. och ser att bussjäveln precis åker iväg så vi skulle få vänta i tjugo minuter på nästa :b ingen bra början på dagen, vill jag mena. men för att vi inte skulle frysa oss till döds så gick vi ner till sjukhuset och väntade där till bussen kom, så vi överlevde iaf. när vi sedan kom till stan var vi varma igen,  men höll istället på att gå åt av hunger, så vi gick bort till burger king- som naturligtvis var stängt! sura ännu en gång fick vi gå runt och göra ingenting i ungefär en timma, men med bra sällskap går ju faktiskt det också bra :) sen kunde vi iaf till slut äta, och jag tror aldrig att en hamburgare har smakat så gott. haha. sen när vi ätit gick vi på stan lite. köpte bara lite underkläder. sedan var det dags att gå ner och vänta på tåget- och här sitter jag nu. hemma i vimmerby och saknar min lilla johan :b men vi ses ju snart igen :)

älskar dej otroligt mycket, johan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback