måndag

ja, det där med att dagen skulle bli bra gick ju åt helvete.. som vanligt, känns det som :b men som tur är har jag ju mamma som kan få mej tillbaka ner på jorden igen, och när jag sedan kommer tillbaka till skolan har jag ju mina vänner som alltid får mej att tänka på bättre tider ;b

efter skolan idag var det dags att gå på ungdomsrådsmöte, och som vanligt så var det väldans kul :) blev ett hyfsat kort möte eftersom att det vid klockan sex bar iväg till plenisalen och kommunfullmäktige. efter det kom mamma och hämtade mej, och eftersom att jag inte hade ätit sen jag och mamma åt bakad potatis på lunchen var jag vrålhungrig, och inte fanns det nånting att äta. men mamma skulle ändå ner och handla så hon lovade att köpa hem något. mycket riktigt kom hon hem med lax och nånting åt mej, och det var så jäääääävla äckligt. herre jesus, vilken vidrig mat. vid detta läge var inte mitt humör på topp, vill jag lova, och när jag inte ens fick mat bröt jag fan ihop. men mamma sa att hon kunde göra min älskade pasta+bacon, så jag gick och tittade på tv en sväng sålänge.. när mamma sedan sa att maten var klar höll jag på att slänga mej död på golvet när jag insåg att inte det heller var rätt! herre gud, vad less jag blev! menmen, det var bara att bita ihop, häva på lite ketchup, och tro´t eller ej, men det var smarrigt värre. tittade på pokerfejs samtidigt som jag åt. riktigt bra, faktiskt. efter att det var slut gick jag och ställde mej i duschen, och nu sitter jag här :b fy, vilken himla jobbig dag detta varit. är trött hela jag. så nu ska jag nog faktiskt gå och lägga mej. hejsvejs och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback