jobbjobbjobb

vaknade imorse av att pappa väckte mej och sa att det nog var dags att gå upp. och mycket riktigt hade han rätt.. klockan var kvart över sex och det var god tid att gå upp och klä på sej och äta frukost innan vi sedan åkte iväg till jobbet, han och jag. kändes inte alltför bra att gå upp så tidigt när jag har lov, men sen när lönen kommer är det helt klart värt det ;)

har inte varit världens bästa dag på jobbet, faktiskt. det är mycket som har jävlats med mej, och fram mot halv två- två var jag nära att ge upp, så när klockan var två och ronald och kerstin gick hem fick chris klara sej själv vid 69:orna och så gick jag glatt över till att köra lite 74:or. skööööönt att slippa det där jävelskapet. massa gamla bitar som det var fel på, så det var inte mycket som blev som det skulle. en stomme tog säkert tio minuter :b

men det har inte bara varit dåligt, faktiskt. när chris och gänget är i närheten blir det faktiskt oftast helt okej. och så har jag och adam mobbat nån ny kille också. ojoj, vad skum han såg ut. heter tydligen nånting med brie, fick jag reda på sen, adam ;b ojoj, den människan kan man nog ha mycket roligt åt framöver.. för många kragar, rött hår, skum, mupp..? ja, det kan inte bli mycket värre :b

men nu har jag iaf kommit hem. åt nyss jättegod spagetti och köttfärssås. yammi! ivkäll ska jag kanske till sara en sväng, om jag orkar. men jag hoppas verkligen det. saknar dej, gumman :)

nej, nu ska jag faktiskt ta och fixa lite på min design :) finslipa lite. haha. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback