applåd för mig!

jaha, då sitter man här igen. har jobbat idag också, men bara fram till tolv. var väldigt lagom att sluta då, kände jag. nu har jag ätit och duchat och så. ska snart gå och göra mej iordning. vi ska åka och ta pass i eftermiddag så då vill man ju se lite fräch ut  ;b

igår jobbade jag och mamma på mitt EU- arbete. så otroligt skönt att äntligen ha kommit igång. har skjutit upp det sedan flera veckor innan jul. vi var faktiskt jätteduktiga och jag ska nog bara skriva avslutningen och diskussionen ikväll, sen är det nog färdigt, får jag hoppas :b vore en stor lättnad att få lämna in det till björn efter lovet, så jag slipper ha det på mitt samvete :b menmen, jag får se hur jag gör.

nej, nu ska jag faktiskt ta mej själv i kragen och fortsätta med mitt arbete..

ses snart, johan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback