systeryster

igår runt tolv eller nåt kom matilda hit. och då tvingade hon med mej hem till henne. mådde inte så bra men det var skönt att komma iväg ändå. hehe. vi spelade lite wii, såklart, lagade mat och färgade matildas hår. himla himla trevligt :) pappa kom och hämtade mej strax efter åtta.
när jag kom hem satte vi oss, jag, mamma och pappa, och åt lite gröt och så. efter det la jag och mamma färdigt mitt pussel. vi är så duktiga så :) bilden föreställde inte det minsta av vad vi trodde när vi började. hehe.

nu har jag precis gjort mej iordning. sitter och väntar på matilda och emelie. vi ska åka ner till stan en sväng. jag skulle behöva köpa mej ett par nya byxor.. får hoppas att jag hittar nåt.

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. har ju inte varit ute på internet på hela veckan. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback