Röda nejlikan

Låt oss rusa tillsammans
rätt in i en flammande eld

image28

igår vid halv fyra åkte jag, matilda, mamma och pappa upp till norrköping för att titta på musikalen Röda nejlikan. jag hade inte speciellt höga förväntningar men den var riktigt, riktigt jävla kanonbra! verkligen! den var både asrolig och dramatisk och passionerad och känsloladdad på alla sätt och vis. det blev verkligen ingen besvikelse. rekomenderar den verkligen.

just nu sitter jag och väntar på att johan ska komma hit. han jobbade till ett så han kommer nog om en timma eller nåt. men nu ska jag nog spela lite wii, tror jag. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Sara

Den är helt jävla f*cking underbar!!

2007-12-29 @ 17:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback