övernattning hos mormor

hejsan.
igår kom sara in hit runt klockan halv sju. då tittade vi och mamma på potatishandlarn, eller nåt sånt. den var faktiskt väldigt rolig. hehe. tittade från början enbart på den för mamma skull.
runt nio åkte jag, matilda och sara ut till mormor. när vi kom dit satte vi oss med en gång och började spela kort. satt till ett eller nåt sånt, tror jag. sen låg va barn och pratade i några timmar. himlahimla mysigt :)
idag vaknade jag, sara och matilda, hör och häpna, tidigare än mormor. vi vaknade vid tjugo i åtta, men gick inte upp och åt frukost förrän halv nio, tror jag. och sen vid nio kom mormor ner också :) efter det har vi suttit och pratat en massa, gosat med ronja, spelat kort och lite av varje. har precis, precis kommit hem därifrån nu. vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu.

ikväll kanske jag ska åka till johan, eller så gör jag det imorrn. har inte riktigt bestämt mej än, faktiskt. hehe. får se om mamma kommer med några bra idéer på nåt vi kan göra, annars åker jag nog ikväll. hehe.

nej, nu ska jag titta på julkalendern. missade det imorse :b hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: kats

MEN va mysigt ni hade det!!! ta vara på sådana tillfällen... super härligt ...det är så man blev lite avis faktiskt:-)) fniss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback