onsdag

goddagens.
har varit en seg dag idag. hade matte första timman, vilket iofs är kul och så, men jag var så himla trött. efter det var det kemi och jag fattar absolut ingenting och sitter som ett jävla frågetecken hela lektionen plus att jag känner mej så trög för att jag frågar en massa hela tiden. but I have to, I guess. efter det var det dags för frivillig mattelektion, som jag såklart gick på. räknade dock inte så mycket för vi satt och pratade skatter och politik. men det är ju trevligt, det också. hehe.

nu sitter jag här i datasalen och gör inte ett smack. väntar på att klockan ska bli fem så att jag kan få gå och äta. hehe.

imorrn är det ju först lucia på morgonen och sen är det julfest på kvällen. ser verkligen fram emot det, kan jag lova :) har ju köpt nya kläder och så ska jag få sminka nadja. blir finfint. hehe.

nej, nu ska jag hjälpa kajsa med traktorfrågor. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback