måndag

idag såg vi färdigt på Den sista mohikanen på svenskan. mycket bra film, faktiskt.. men hemsk. den höll bara på i en kvart typ så efter det gick jag och nadja upp på mitt rum och la oss lite. vid tio var det dags för matte. eftersom vi hade dubbel idrott förra gången hade vi matte från tio till halv ett idag. men, inte mej emot, om man säger så. ner matten var slut gick jag, elinor, kajsa, frida och nadja upp på mitt rum och tittade på kläder som vi skulle ha på dansen på torsdag. vid halv två var det dags att gå och ha estet men vi höll bara på till halv tre idag eftersom alla var jättesega och trötta, förutom jag och najda då :b så efter fikat gick vi ner till körgården för att trackassera elinor och resten lite. jag tröttnade dock efter en timma ungefär och gick upp på mitt rum. hade egentligen tänkt att plugga lite arbetsmiljö men jag orkade inte så det fick bli matte istället.

nu sitter jag här i datasalen och väntar på att matsalen ska öppna.
har verkligen ingen aning om vad som händer ikväll, men jag är helt slut hela jag så det blir nog att ta det lugnt.

nej, nu ska jag gå och äta. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback