kajsa hjärta johan

god morgon. igår runt klockan sex kom johan hit till mej :) vi gjorde inte så mycket. åkte ner till pressbyrån och köpte pastasallad och åt det och så skulle vi titta på film och lite men vi var båda så himla trötta så vi slocknade ganska tidigt. men ååh, så underbart det var att få ligga vid hans sida. även om jag svor ett antal gånger inatt.. inte alltför kul alla gånger att ligga två stycken i en 90- säng :b tur att vi är så himla kära ;)

nu har jag data och han ligger och sussar i min säng. slutar ju efter denna lektion så då ska jag gå och krypa ner hos honom igen.

sen vid tolv ska vi ta bussen in till västervik och därefter åka bil med gudrun hem till vimmerby. ska bli sååå skönt att komma hem faktiskt. längtar verkligen. och sen är det bara en vecka kvar så är det jullov. ååh.. länge ännu mer dit. hehe.

nehe, nu har jag väl inget mer vettigt att skriva här så jag får väl återgå till att lägga kungen och harpan :b hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: mormor

Hoppas ni alla tre sitter o myser nu en stund efter kalaset innan du ska iväg igen.

2007-12-09 @ 19:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback