idiotjävlakarin

åh, gode gud, giv mig styrka.

har precis haft prov i arbetsmiljö och säkerhet- ett ämne som jag har jävla idiot karin kWh i. har faktiskt varit duktig och pluggat på detta för att jag har haft så bra på det innan så tänkte jag att jag kanske kan få vg- mvg i betyget. och till att börja med när vi kom ner så sa hon att ja, detta prov blev som hastigast ihopsatt och är inte genomtänkt men det ska nog gå bra.
efter ca en minut var det två stycken som gav upp för att dom inte fattade någonting och flera stycken som frågade vad hon menade, däribland jag. efter det satt jag som ett jävla frågetecken hela provet igenom. det kändes som om jag aldrig har hört talas om grejerna förut och jag har, som sagt, pluggat på det. visst, jag skrev på allting men jag borde inte få mer än g. och sen när alla var färdiga så förklarade vi för henne att det var väldigt konstigt och så. och hon var så jävla nonchalant och jag bara kände hur ilskan kokade i mej ännu mer.

sen när jag skulle gå sa hon till mej att den här diskussionen om vår miljö-del i ett arbete är på torsdag och att hon definitivt tyckte att jag skulle komma. hon skulle ju tydligen göra det till någonting positivt. alltså, hon fattar ju verkligen inte. gud.

ååh, jag bara känner hur jag håller på att gå upp i atomer och var bara tvungen att skriva av mej lite. fan, vad jag hatar den jävla idiotsubban. är så jävla arg och frustrerad så att jag håller på att börja gråta, känner jag. fanfanfan, denna dag som började så bra. I fuckning hate that fuckning bitch!

Kommentarer
Postat av: Faren

Hej! Det kanske dags att morsan tar ett snack med den där läraren snart!!!!!

2007-12-11 @ 19:25:58
Postat av: Jag

Jo, det är väl kanske det :b

2007-12-12 @ 16:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback