helgen

jaha, vad har nu då hänt i helgen? i fredags blev dey mys framför tvn, då vi tittade på idol. blev så lycklig när marie vann :) och johan var faktiskt duktigt och stod ut att titta på programmet trots att han hatar det. hehe. somnade ganska så på direkten efter idol, tror jag.

igår, efter julkalendern, gjorde jag och mamma oss iordning och åkte ner till stan. lämnade johan hemma, eftersom han ville sova lite och så. hehe. hittade allt lite smått och gott. jag köpte en julklapp åt sara och födelsedagspresent åt min lilla älskling. mamma köpte också en födelsedagspresent åt johan och eftersom de inte träffas nåt mer innan julafton, då han fyller, så fick han presenten igår. ett silverhalsband med en mutter. passade honom perfekt och han kanske tom kommer att använda det ;)
på kvällen blev det fruktsallad och babben & co. trevligt att sitta hela familjen sådär, tycker jag. efter det gick vi nog och la oss, tror jag. just det.. vi tittade på green mile. älskar den filmen :)

idag har det varit fullt upp hela dagen. klockan halv fyra kom nämligen släkten hit för att fira mammas födelsedag. så vi har ätit julmat och haft jättetrevligt. känns som att jag inte behöver äta på en vecka eller någonting, men tyvärr fungerar det ju inte riktigt så.
johan åkte hem för ungefär en timma sedan. känns redan tomt utan honom. älskar honom så oerhört mycket. jaha.. då var det dags att gråta lite. jävla mamma som bara ger mej sånna sidor ;)

nej, nu skulle jag gå och hjälpa mamma med någonting. ha det bäst. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback