en kväll i toverum

godmorgon. igår skulle mamma och pappa äta middag och så ute hos hast så då följde jag med ut till toverum men jag var inne hos min syster istället :) när vi tittat på julkalendern åt vi lite hamburgare och så. efter det satte vi oss och spelade ett bilsport- spel. var faktiskt väldigt roligt. ett bra inköp av adam, tycker jag :) när vi var färdiga med det var klockan nästan halv tio och då skulle vi titta så sing a long, så det gjorde vi. mycket trevligt :) när det var slut gick scary movie 2 på tv så då tittade vi lite på det och sen var det dags för mej att åka hem. väldigt skönt faktiskt för jag var hur trött som helst. hehe. men det var helt klart en trevlig kväll :)

idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra faktiskt. är ganska seg och så så det blir nog mest att ta det lugnt, tror jag.

nej, nu ska jag läsa lite andra bloggar. hehe. oväntat va? hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback