bläig dag

goddagens. igår när jag kom hit till gamleby hängde jag, eller rättare sagt pappa, upp min julstjärna. efter det satte jag upp min lilla julgran och pyntade den, så nu är det så himla fint på mitt rum.
när jag var färdig med det tog jag tag i mej själv och jobbade en hel del på dansen. skönt att dansa lite street igen även om jag måste göra det själv. hehe. men jag gjorde väldiga framsteg och har kommit en bra bit nu. hehe.

idag har varit en oerhört seg dag. har inte varit på humör för någonting och varit allmänt slö. troligtvis beror det på att jag fick migrän förut, men som tur var gick det över snabbt. var bara borta första delen av dansen. mår dock lite bättre nu iaf, men det blir nog en lugn kväll, tror jag.

nej, nu ska jag förvånansvärt nog läsa lite bloggar. hehe. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback