blabla

goddagens. hade ställt klockan på sju idag också. gick då upp till mamma och tittade på julkalendern tillsammans med henne. efter det åkte hon till jobbet och jag satte mej och åt frukost. sen gick jag och la mej och tittade på emil i lönneberga, men var duktig nog att ställa klockan ifall jag skulle somna, så vid klockan nio gick jag upp. då gick jag och satte mej vid datorn och gjorde inte så mycket.
strax efter elva tog jag med mej hundarna och gick ut på en promenad i 45 minuter. oehört skönt. när jag kom in därifrån lagade jag mat åt pappa och mej. nu har han precis åkt igen och jag sitter här och vet inte riktigt vad jag ska hitta på :b

vet inte vad jag ska göra resten av dagen heller, faktiskt. kanske ta och gå ringa till min syster och titta vad hon gör, men hon jobbar väl säkert :b nej, men det ska jag faktiskt göra. hejsvejs.



en halv minut senare:
japp, mycket riktigt så jobbar hon. börjar vid halv två och klockan är tjugo i ett nu, så det är ju inte så jättestor idé om man säger så :b och sara den lilla jäveln ska vara barnvakt sen så hon kan inte heller. vad fan ska jag ta mej till? jag vill hitta på någonting! gaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback