tandläkarjävel

klockan var ställd på sju imorse, inte alls roligt att vakna vid den tiden, kan jag säga. men jag var tvungen att pillra mej upp eftersom jag skulle vara hos tandläkaren vid halv nio. lagade ett hål.. fan i helvetes jävlar vad idiotont det gjorde! har aldrig varit med om något värre, tror jag. men jag överlevde iaf, tur det. hehe.
när jag var färdig där åkte jag bort till mårten och köpte shampo.. oh, mitt älskade shampo, som jag har längtat ;b beställde även en tid till att ta hål i örat. mitt vanliga hål har vuxit igen så han mårten ska fixa det imorgon. superduper. när jag var färdig där åkte jag till minuten för att ta ut de 1000:- jag är skyldig mamma. inte rooligt alls att ta ut så mycket och sen behöva ge bort dom. hehe. men det är ju som det är med det. efter att jag gjort det åkte jag bort till konsum för att köpa lite fikabröd, det blev vaniljhjärtan :) jag köpte även hårfärg som jag tyckte att mamma skulle kunna få fixa på mej någon dag i veckan. hehe.

nehe, nu ska jag väl kanske ta och gå och sätta på lite kaffe så jag får mitt vaniljhjärta någon gång. haha.


älskar dej så otroligt mycket, johan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback