skolstart

godmorgon. klockan var ställd på halv sju, och jag hade tänkt gå upp runt kvart i. klockan halv sex vaknade jag och var pigg som en mört. stängde på tvn, vände mej om, burrade ner mej i kudden och försökte somna om iaf. det gick bara inte. så klockan fem över sex, tror jag klockan var började bädda min säng och plocka undan från nattduksbordet. efter det gick jag upp och duschade och gjorde mej iordning. nu har jag precis ätit frukost och håller på att dö av nervositet. vet inte riktigt vart jag ska ta vägen och det är en hel timma kvar tills vi ska åka ;b känns väldigt konstigt, det här, måste jag få säga. men det blir nog jättebra. haha. och mamma har redan lovat att det bara är att ringa så kommer hon och sover hos mej inatt. haha ;D

nej, nu ska jag lägga spindelharpan eller någonting för att fördriva lite tid. hehe. ha det bäst.

Kommentarer
Postat av: Sara

Det kommer gå så bra så. =)

2007-08-20 @ 11:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback