sammanfattning

igår kom pappa och hämtade mej hos johan strax efter ett någon gång. efter det var vi inte hemma så länge förrän jag kände hur det började krypa i kroppen på mej av längtan att köra bil. haha. var ju så länge sen nu ju. så först körde jag lite i ett villaområde, men så blev jag så himla sugen på att köra på 90- väg så vi bjöd in oss själva till matilda på lite kolatårta. hehe. trevligttrevligt :) när vi kom hem satte jag med och hjälpte mamma med hennes nyskapade blogg med en gång, sedan blev jag kvar här tills halv tio eller någoning, tror jag. men resultatet blev jättebra.
när jag var färdig med bloggen gick jag ner och la mej och läste lite. läste faktiskt ut boken som jag hållt på med i flera månader. fångat byte, heter den. inte någon höjdarbok direkt, men helt okej.

idag vaknade jag vid halv elva och gick upp och åt frukost. efter det gick jag raka vägen ner till mitt rum och började städa lite.. var kläder precis överallt. efter ett tag kom mormor så vi fikade och drack lite kaffe. och nu sitter jag här :b
jag och mamma ska till bup och prata med min läkare sen, och efter det ska jag troligtvis träffa sara. så himla underbart... var så länge sen vi sågs :b

kolla in mammas blogg: tootoolah.blogg.se

nej, nu ska jag nog fortsätta städa lite på mitt rum, tror jag. hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback