övernattning hos systeryster

igår på förmiddagen packade jag en liten väska och åkte ut till matilda. när hon hade ätit lite så åkte hon, jag och emelie ut till almvik. först plockade vi lite svamp och blev totalt ihjälbitna av myggor. därefter åkte vi bort till stallet för att emelie skulle rida lite. när hon hade gjort det i några minuter åkte vi bort till gamleby för att handla lite middagsmat och frukt till oss och pojkarna. det blev grillad kyckling och potatissallad. hur gott som helst. efter någon timma eller nåt började vi skära frukt och så för att göra fruktsallad. så på kvällen satt vi och se på film och åt lite fruktsallad. mums full i bibblan :b

idag vaknade vi runt tio eller någonting och gick då upp och åt frukost. på dagen gjorde vi inte så mycket, men nu har vi precis bakat bullar. dom står i ugnen för tillfället, så vi får väl se om dom är ätbara. men degen var iaf god. haha ;b

nej, nu ska jag ta och hjälpa min syster med att plocka lite i köket och så. ha det fint. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback