ormar och ödlor

hejhej. nu har jag slutat skolan. sitter och väntar på att min buss in till västervik ska gå. den går inte förrän fem över två så jag vet inte riktigt vad jag ska göra till dess, men det löser sej nog. hur som helst, från västervik ska jag köra med mamma hem. ska bli så otroligt skönt att komma hem. även att jag stormtrivs här så har jag lite hemlängtan. haha. förhoppningsvis kan jag åka till johan ikväll också, så det är ju extra bra.

på morgonen idag hade vi mentorstid fram till tio, men vi gick typ kvart över nio eller någonting. då träffade jag hanna med en hamster i famnen. hon hade gosat med henne igår och sett att det var något konstigt på magen på henne så förut visade hon det för sin lärare, erik. erik, som egentligen är veterinär, sa att det troligtvis är en cancerknöl. men dom ska hålla koll på den lilla och så får vi se hur det går. 
när vi varit där uppe gick vi ner till ödlorna och ormarna. ååh, vad jag vill ha en leopardgecko. så sööt han är, den lilla. jag höll på och kelade med massa mysiga djur.. bla en skäggagam och två majsormar. så nu har jag bestämt mej för att jag ska välja sjurvård som inriktning på naturen. det känns faktiskt jättebra :) ååh, jag vill ha massa djur. funderade på att ta med skäggagamen hem där ett tag, men pappa skulle nog inte bli så glad då. haha. nej, nu ska jag läsa lite andra bloggar och sånt. hejsvejs. 

Kommentarer
Postat av: kats

jaa gör det:-) då kommer vi om djuren blir sjuka.
kram å hälsa

2007-08-24 @ 14:35:54
Postat av: Emelia

Ihhuuu.... Du kan INTE ha en ödla eller en orm! Då kan jag inte komma och hälsa på =o)

Postat av: Emelia

Ihhuuu.... Du kan INTE ha en ödla eller en orm! Då kan jag inte komma och hälsa på =o)

2007-08-25 @ 10:03:54
URL: http://bloggis.se/emelia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback