myspys till max

i torsdags när johan kom hit kom kom även birgitta, leo, mormor och bg så då drack vi lite kaffe och fikade. trevligt. efter det åkte jag, pappa och johan och handlade chips och dipp till kvällen. var jättetrevligt :)
igår gjorde vi inte mycket alls på dagen. jag och mamma var ute och gick lite och så bara. men sen på kvällen bestämde jag och johan oss för att vi skulle gå ner på monte carlo och äta middag. det var jättemysigt. vi åt souvlaki, båda två och hade det jättetrevligt :) efter det sen så satt vi och tittade på tv och åt popcorn. gick och la oss ganska tidigt och tittade på När lammen tystnar. jag var dock väldigt rastlös så jag plockade med annat emellanåt ;b
Idag vaknade vi ganska sent och efter att vi ätit frukost gick vi och la oss igen. superduperskönt. har inte gjort så mycket idag heller. jag har varit ute och övningskört lite bara. för ett par timmar sedan lagade jag och johan plankstek. det gick bra, förutom att när jag skulle ta ut plankorna första gången så satte brandvarnaren igång! det låg tydligen nåt i ugnen som gjorde att det blev rökigt som fanken, men vi lyckades fixa det också. haha. och det blev jättegott till slut :)
nu står johan i duschen och när han kommer ut därifrån ska vi skala lite morötter och dippa även ikväll. superjävlamys :D

nej, nu ska jag gå och snoka på lite andra bloggar ;)

Kommentarer
Postat av: kats

DU är nu utmanad av mig:-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback