migrän

vaknade med världens mest hemska migrän idag. spydde som en kalv hela morgonen och kunde därför inte vara med på traktorkörningen. men det löser sej. dessvärre har jag inte fått tag på Pelle idag. eftersom jag mådde så jävla hemskt kunde jag inte gå bort och sjukanmäla mej och jag har inte numret så dom vet inte varför jag inte var med på första lektionen, vilket innebär att det blir skolk, men jag ska försöka fixa det imorrn. hur eller hur så har jag mått jävligt dåligt hela dagen men jag har iaf lyckats ta mej igenom den. nu sitter jag här och vill att tiden ska gå bajsfort så att daghelvetet kan vara slut någon gång så att det kan bli fredag och helg.

jag vill inte vara här! jag vill hem! har varit så jävla nära flera gånger att lyfta luren, ringa mamma och be henne hämta mej, men jag antar att jag får stå ut. helvetes fan, vad jag vill hem!

ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. mest ta det lugnt, tror jag. orkar inte göra så mycket.
men nu ska jag läsa lite bloggar. hej.

Kommentarer
Postat av: mamma

Stackars lilla gumman! Jäkla migrän! Tur att det är bara är en halv dag kvar tills du får åka hem. Kram

2007-08-30 @ 20:00:22
Postat av: Emelia

Lilla gumman! Tycker inte om att du har migrän *kasta bort* Den 25-30 September är jag och Jokke uppe hos mamma och pappa. Hoppas du kan komma då! Om du känner dig ensam kan du alltid ringa mig! Jag ahr alltid luren med mig! ALLTID =o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback