lofsdalen

nu har vi anlänt till edsbyn :)

i fredags kväll åkte vi ju, som sagt, och vi stannade i askersund. åkte därifrån skapligt på lördagsmorgon och kom fram till lofsdalen på kvällen. på måndagen var vi ute och gick en vandringsled och resten utav dagen latade vi oss mest. på tisdagen skickade mormor ett meddelande och sa att dom ville ha elva- kaffe.  dom var alltså påväg till oss. trevligt med lite sällskap utav dom :D tror inte att vi gjorde så mycket på kvällen sen faktiskt. i onsdags gick vi upp ganska tidigt, packade lite kaffe och begav oss upp på hovärken för att vandra upp för det höga berget. ojoj, vad vi var duktiga. var i princip ända uppe vid toppen, slutade vid 1050 m.ö.h. vi var helt slut hela dagen och kvällen efter det så vi gjorde inte mycket alls. jag och sara var bara inne hos mormor och spelade lite kort på kvällen. var väldigt trevligt faktiskt, som alltid :)
igår åkte vi till vemdalen, eftersom jag velat åka dit båda de andra åren vi varit norrut. var marknad där så vi gick där en sväng. efter det åkte vi till sveg och hälsade på pia och hennes hundar. oh, jag blev så himla kär i hennes lilla hugo :D jag ska ha en cavaljer sen, har jag bestämt ;b

idag packade vi ihop direkt på morgonen och satte oss i bilen för att åka hit till byn. hääärligt. men nu kom anna och robin så nu ska jag gå och hälsa på dom. hejsvejs.

saknar dej hur mycket som helst, johan


Kommentarer
Postat av: Pia

jag vet en som blev kär tillbaka. när ni åkte låg han under datorbordet o surade heeeeela kvällen o vägrade komma fram haha. kul att ni kom förbi på besök. vi ses nog snart igen ;) kram /Pia

2007-08-05 @ 21:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback