lila sockerkaka

ska fösöka sammanfatta  veckan lite kort..

i måndags steg vi upp tidigt, packade ihop och åkte hem från edsbyn. alltid lika himla tråkigt :b först stannade vi i staden med kupolen (vad fanken du nu heter igen..) och åt på mc donkan. mumsigt värre. efter det åkte vi vidare till ludvika, tror jag att det var, där mamma och pappa tittade på husvagnar och jag och sara var inne på dollarstore. efter det stannade vi utanför askersund då det var kaffepaus. mumsigt. och sen när vi var i linköping insåg vi att vi skulle vara hemma jättesent och inte få mat på länge så vi var tvugna att stanna i rimforsa och äta lite. haha. så det tog nio timmar att komma hem. så lång tid har det aldrig någonsin tagit tidigare att åka den streckan.

när jag kom hem packade jag ur husvagnen, kastade mej i duschen, packade om och så åkte jag och pappa till johan. ojoj, vilken underbar far jag har som offrar sej så för mej :) ni skulle sett johans min när han kom ner för trappen och fick se mej.. ojoj, så glad han blev. jag hade nämligen inte talat om för honom att jag skulle komma :)

i tisdags var jag och birgitta ute hela dagen och badade och solade. väääldigt härligt. kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde på kvällen :b

igår var vi ute ännu mer och hade det mysigt. på kvällen satt vi framför tvn allihopa och hade det trevligt. vi åt lite kräftor och sådär. har för första gången i mitt liv ätit mer än bara klorna och stjärten. haha.

idag har johan varit hemma från jobbet och vi har varit ute nästan hela dagen. vi har badat massor och haft jätteroligt.
förut idag blev jag sugen på att baka så vi skulle göra sockerkaka med blåbär i. johan fick dock nåt ryck och sa att vi skulle köra blåbären i mixern, och eftersom han egentligen inte tycker om att baka så var jag snäll och lät honom få  sin vilja igenom, så jag har för första gången i mitt liv sett en lila sockerkaka. vi har dock inte smakat den än för vi skulle vänta till efter maten, men den är säkert god.

för ett par timmar sedan blev jag jättesugen på att gå ut och gå, så jag tog min mp3 och promenerade en sväng. gick ner till sjön och lite. men det var så jävligt med mygg så jag kunde tyvärr inte vara ute så länge.

nu och johan och fiskar med ett par kompisar och leo har precis komit hem från jobbet så vi ska nog äta snart.

ojoj, vilken massa strunt det blev även denna gång. haha. men nu ska jag gå ner. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Vikke

Borlänge heter staden. För fan. :)

Postat av: Kajsa

Ja, just det.. tack så mycket. haha

2007-08-12 @ 16:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback