långpromenad

igår efter maten, alltså klockan halv sex, gick jag, hanna, magdalena och ellinor ner på byn för att jag skulle köpa hänglås och lite så. sedan när vi var precis vid skolan igen mötte vi resten av ettorna för vi skulle på tipspromenad, så det var bara att knata vidare i mina flipp- flopp. först skulle vi knata upp på ett berg, vilket inte var alltför lätt och sen skulle vi runt på en massa ställen för att till slut komma till hammarsbadet. dit kom vi klockan kvart i åtta, så jag gick alltså i över två timmar+ att vi fick gå hem därifrån sen. ojoj, vad jag var nyttig alltså ;D känns faktiskt jättebra. dessutom har jag börjat mitt nya liv så jag har avstått från all efterrätt och så. haha.
när vi kom hem på kvällen ställde jag mej i duschen och sedan gick vi till fritid och satt där och gaggade en sväng. vi gick och la oss strax efter elva, tror jag.

idag vaknde jag med ont i huvudet, men duktig som jag är knatade jag upp iaf och gick och åt frukost. efter det hade vi biologi/kemi, vilket faktiskt var väldigt roligt. efter lunch skulle vi ha poängjakt med alla andra på skolan, även personal, men jag gick och la mej eftersom mitt huvud inte riktigt ville vara som det skulle. så jag har sovit några timmar och så, så nu känns det mycket bättre, faktiskt.

ikväll vet jag inte riktigt vad vi ska göra, men jag ska nog gå och lägga mej ganska tidigt, tror jag. hehe. kan vara ganska skönt :b

nej, nu måste jag ju läsa lite andra bloggar. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: mormor

jaha du har kommit igång med kompisar o så känns bra va

2007-08-22 @ 18:18:10
Postat av: Emelia

Hej Kajsabajsa! Kul att det är bra i skolan! Plugga ordentligt nu!!! Hoppas vi kan komma upp snart eller ni komma ner eller så får vi åka halva vägen =o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback