I wanna be a glasögonorm

vaknade runt klockan tio idag. gick då ner och åt frukost tillsammans med älsklingen. efter det gick jag och ställde mej i duschen och gjorde mej sedan iordning lite. runt klockan tolv kom leo hem på lunch så då åt vi kolpudding. oh, så jävla idiotgott :D 
vid tjugo över ett tog jag och birgitta bussen neråt för att vi skulle handla lite och sånt. först gick vi till optikern för birgitta skulle få linser och så. och då passade jag på att prova lite bågar. åååh, jag vill verkligen ha glasögon. funderar allvarligt talat på att köpa mej ett par bågar. lika väl som jag köper kläder. eller...?

nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli färdig. vet inte riktigt vad det blir för någonting, men det är väl säkert gott som vanligt :)

nej, nu ska jag ta och läsa lite andra bloggar, tror jag nog. hehe. ha det underbart. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback