hem ljuva hem

godmorgon. igår åkte ju jag till västervik för att träffa mamma. hon slutade vid tre så då gick vi på stan lite. bla för att jag skulle köpa gardiner och så. och mycket riktigt köpte jag gardiner. skitsnygga! :D jag köpte även en lampa, prydnadsgrej, ett par jeans och sen var det väl inget mer, tror jag. men jag är så himla nöjd med gårdagen :) när vi kom hem satt vi, dvs jag, mamma, matilda och pappa, vid köksbordet och pratade hela kvällen. mycket, mycket trevligt :) och det var väääldigt skönt att få sova i sin egen säng, vill jag mena. ojojoj.

idag fyller bg år så vi ska åka ut till honom och mormor och äta middag sen. häärligt att hinna träffa mormor också :) efter det åker jag nog till johan, tror jag. vet inte riktigt vad vi ska göra eller så, men det får ju märkas. ska bli skönt att få träffa min lilla plutt.

nej, nu ska jag gå och duscha och så. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback