goodbye Vimmerby, hello Gamleby

runt två eller någonting skjutsade vi hem johan till åtvidaberg. han tyckte inte att han behövde vara hemma här när jag skulle packa och damsuga och ha mej. hehe.

så nu har jag nog packat allting, jag har dammsugit, bytt lakan och plockat lite. var tvungen att ta mej en paus. hehe.

är så otroligt nervös inför att börja skolan imorrn. ska ju bo på internat så det är extra spänt :b men det blir nog jättebra. har ju sett fram emot detta jättelänge egentligen. måste nog bara ta mej förbi de första veckorna så blir det nog super. haha.
så vi åker nog runt klockan nio eller någonting imorrn. uppropet är klockan tio. ska bli intressant att se hur mitt rum ser ut  och så också :b

nej, nu ska jag nog ta och göra något vettigare, tror jag. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Pia

det kommer nog bli skiiiitbra ^^

2007-08-19 @ 18:40:52
Postat av: kats

det blir nog kanon...lycka till ohc många kramar om.
kats

2007-08-20 @ 06:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback