första skoldagen

hejhej. nu sitter jag och har datakunskap.

när vi kom hit igår fick vi först massa information och sen fick vi våra nycklar och så. efter det gick vi upp på mitt rum och fixade lite. det blev faktiskt väldigt bra :) runt två eller någonting åkte mamma och pappa hem så då blev jag lämnad ensam. det gick faktiskt bra även då. hittade folk att prata med direkt :) senare på kvällen grillade vi korv och hade det trevligt.
för övrigt var gårdagen väldigt bra. har träffat på trevligt folk och så :) gick dock och la mej ganska tidigt för jag var hur trött som helst. dagen var påfrestande psykiskt. hehe.

när jag vaknade imorse fick jag en smärre chock. visste först inte riktigt vart jag var. haha. har haft jätteroligt nu på förmiddagen också, så detta känns verkligen kanon :) 

i eftermiddag och kväll vet jag inte riktigt vad som händer, men troligtvis skriver jag väl om det imorrn ;b 

nej, nu ska jag titta på lite andra bloggar. haha. hejsvejs. 

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Vad skönt att det känns bra! :) Visste att det skulle gå bra! *blink*

2007-08-21 @ 14:16:59
Postat av: mamma

Heeeej!
Vilken tur att det finns blogg så jag vet vad du gör o hur du mår. Kan ju inte ringa dej en gång i timmen precis, även om jag skulle vilja! Ringer i kväll för en utförligare rapport. KRAM

2007-08-21 @ 14:24:55
Postat av: kats

:-) tjoho... här gungar en ko... kommer du snart o sjunga.. skönt å höra att första dagen gick bra.
kram
kats

2007-08-21 @ 21:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback