boooooring

fick äntligen träffa sara igår. åkte över till henne igår eftermiddag. skönt att träffas och bara ta det lugnt. vi satt nämligen mest och pratade och så :) på kvällen igår satt jag och tittade på tv med mamma och pappa. väldigt trevligt det också.

idag vaknade jag runt halv tio, då jag gick upp och åt frukost. efter det ställde jag mej i duschen och nu har jag precis klätt på mej och gjort mej iordning. jag är så fruktansvärt sugen på att hitta på någonting men jag vet inte vad. sara ligger fortfarande och sover och sara mitt emot är upptagen. detta är inte roligt alls :b hmm.. ska nog fråga matilda om hon vill göra något sen när hon slutar jobba.. hon borde nog komma hem snart tror jag.

okej, jag kan ju faktiskt städa mitt rum lite sålänge. hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback