solen har kommit

ojoj, så länge sen jag skrev nånting här. fy på mej!
idag har jag varit hemma från skolan. vaknade, gjorde lite frukost och satte mej ute på framsidan. runt klockan tolv gick jag in och gjorde kaffe till mej och pappa, som snart skulle komma hem på lunch, och så gick jag och satte mej ute igen. vid halv ett skjutsade pappa mej bort till sylvia för jag skulle sola. oooh, vad hääärligt. men jag blev visst lite röd i ansiktet. hehe. tog en härlig promenad hem därifrån. när jag kom hem hoppade jag direkt in i duschen och började sedan göra mej iordning. har nämligen varit modell åt sara i eftermiddag. ojoj, vad roligt det är.. alltid :) kommer nog inte lite bilder på det så småningom.

medan jag, hungrig som en varg, väntade på att mamma skulle komma hem och laga mat gick jag ner och började packa lite (nedräkningen har ju börjat nu. bara några dagar kvar tills vi åker :D ) och naturligtvis skulle lillan envisas med att sitta i min resväska när jag packade. ojoj, hon är ju för söt.

nehej, nu måste jag väl ta och ringa till minitryck igen. har ju fått hem våra avslutningströjor men så är det massa fel på det :/

älskar min johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback