Gran Canaria

jaha, då var man hemma efter en underbart bra vecka på gran canaria :)
orkar inte göra nån längre berättelse av resan så det blir bara nå kort.

förra torsdagen åkte vi, dvs jag, mamma, pappa, matilda, viktor, johan och adam, upp till stockholm, lämnade bilarna på lindgrens (?) och blev skjutsade därifrån bort till arlanda där vi llåg över i ett litet övernattningsrum på rum kvadrat ;b
vid tjugo över fyra ringde väckarklockan och då var det bara att gå upp och duscha och göra sej lite fräsch iaf. jag tror att klockan var runt kvart i fem eller nånting när vi gick de ca 500 m bort i terminal 5. allting flöt på väldigt smidigt och rätt som det var så satt vi på planet :) de kommande sex timmarna var nog de längsta och jobbigaste i hela mitt liv. shit, så dryygt :/ men det var det faktiskt värt.
när vi kom fram gick vi upp till hotellrummet och lämnade väskorna och så. jag och johan hade ett rum i det den ena lägenheten. (fick trixa lite med sängarna för att kunna sova bredvid varandra, men det löste sej till slut.)
efter ett tag gick vi ner för att äta lunch. och ja, vi är faktiskt lite besvikna på maten. jag kan säga att jag har nog aldrig ätit så mycket spegetti+köttfärssås eller tzatziki (?) på en vecka. shit, så less jag är på det! ska bojkotta det i ett helt år eller nåt, tror jag. menmen, vi har ju överlevt iaf.
när vi ätit gick vi upp på rummet och kastade på oss bikini och gick ner till det underbara poolområdet och låg där tills det var dax att åka middag. haha. och ungefär så har det varit hela veckan. vi har, i princip, enbart solat och ätit. haha. men det har varit såååå hääärligt :)

dessvärre har jag varit dunderförkyld nästan hela veckan så jag har inte varit jättepigg och jag har varit inne en del, men det har gått hyfsat bra iaf :b

kändes jättebra att få ha med min lilla älskling på denna resa också. hade verkligen inte varit detsamma utan honom :) hoppas inte att du tröttnat alltför mycket på mej ;)

ja, nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer, men jag antar att syster min kommer skriva en del så att jag tycker allt kan läsa hennes också när hon väl uppdaterat hennes. (
http://aquaarius.blogg.se)

bilder kommer nog så småningom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback